MED-PONT BLEU_178x71.jpg
GYÓGYÁSZATI SEGÉDESZKÖZÖK - Modern gyógyászati megoldások
A kosár tartalma: 1 termék, bruttó összeg: 5490 Ft
TERMÉKKATEGÓRIÁK
Telefonos ügyfélszolgálat
hívja-ügyfélszolgálatunkat.jpg
Partnereink
gyogytornasz_kereso.jpg
hollmoor.png
VÁSÁRLÓI JOGOK
Az alábbiakban Thuasne Hungary Kft. által üzemeltetett www.med-pont.hu webáruházban történő vásárlás jogi vonzatairól szeretnénk tájékoztatni. Kérjük, a webáruház használata előtt olvassa el figyelmesen. Webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm. rendelet), 2001. évi CVIII. Adatvédelmi Törvény, a Fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV.törvény szabályozza.
Cégadatok:
A webáruház üzemeltetője: Thuasne Hungary Kft.
Székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Panaszügyintézés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. 
Telefon/fax: (1) 209-1143
Levelezési cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. 
E-mail: medpont@med-pont.hu / thuasne@thuasne.hu
Cégjegyzékszám: 0109562836
Adószám: 12179109-2-43
Bankszámlaszám: MKB Rt. 10300002-20386829-0003285
Regisztráló hatóság: Budapest, Főváros Kormányhivatala, Budapest, VII. kerületi Népegészségügyi Intézet
Címe: 1067 Budapest, Podmaniczky u. 27.
Regisztrációs szám: 102436
Működés engedélyezési szám: 439/2009
Ügyfélszolgálat:
A Társaság a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők panaszkezelés és egyéb más okokból a következők szerint érhetnek el: Ügyfélszolgálati iroda helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. Nyitva tartása: H-P: 09-17-ig Postacím:1117 Budapest, Budafoki út 60. Tel./fax: +36 (1) 209-1143
E-mail: medpont@med-pont.hu
Vásárlók adatainak kezelése
A webáruházban megadott adatait kiemelt biztonsággal kezeljük, és a 2001. évi CVIII. Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Látogatóinknak nem kell regisztrálniuk sem a böngészéshez, sem a vásárláshoz. Adataikat (számlázási és szállítási név, cím, e-mail cím, telefonszám) kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében kérjük be és tároljuk. Ügyfélszolgálatunk az Ön által megadott adatokat arra használja, hogy indokolt esetben felvegye Önnel a kapcsolatot. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább harmadik félnek, nem tesszük hozzáférhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a futárszolgálat részére a kiszállításhoz szükséges adatok).
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya az internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A Weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek.
Szerződő felek azonosítása
A vásárlási szerződés a Thuasne Hungary Kft., mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap megrendelő oldalán tud megadni. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak a rendelést indokolás nélkül töröljük. A rendelést e-mailben és - külön kérésre - telefonon visszaigazoljuk. A Thuasne Hungary Kft. fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a megadott adatok helyességét.
Árak
A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó egységára, amely Forintban értendő. A termékek árán felül a meghirdetett tarifákon kiszámlázzuk a házhozszállítás és az utánvét költségét is. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.
Szállítási és teljesítési feltételek
Cégünk hibájából történő részteljesítés esetén a szállítási költséget csak egyszer számoljuk fel. A megrendelt árut szerződött futárszolgálataink valamelyikével szállítjuk házhoz az Ön által megadott időpontban, amely leghamarabb a tárgynap 12.00-ig leadott megrendelést követő nap lehet, a termék rendelkezésre állása esetén. Sürgősségi kiszállítás esetén felárat állapítunk meg. Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérelünk meg. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.
Elállás/felmondás joga
Az internetes vásárlásokra vonatkozó jogszabály értelmében Önnek joga van az áru átvételét követő tizennégy munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A rendeléstől való elállást minél hamarabb jeleznie kell felénk telefonon, e-mailben, faxon vagy levélben. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségei Önt terhelik. A vételár visszatérítése az áru visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. Az eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések). Továbbiakban a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.

 

Árutájékoztató
A webáruházban forgalmazott áruról kép és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírás alapján tájékozódhat. Rögzítési hibákból eredő téves információért felelősséget nem vállalunk. Vásárlónk megrendelésének visszaigazolásával egyidejűleg írásbeli tájékoztatót is kap a Korm.r. által előírt 2.§-a szerinti kötelező tartalommal.
A forgalmazott termékek – ahol ezt a hatályos jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze ügyfélszolgálatunknál és haladéktalanul pótoljuk. Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Termékgarancia (szavatosság, jótállás)
A Thuasne Hungary Kft. kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt vagy a gyártók által biztosított szavatosságot és jótállást. A garanciális igényt minden esetben az ügyfélszolgálatnál kell írásban bejelenteni. A webáruházunkban forgalmazott bizonyos tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli. A jótállás érvényesítése csak a termékek rendeltetésszerű használata esetén lehetséges. A jótállási jegyet és a feltételek leírását a termékhez csomagolva találja. A jótállás érvényesítése érdekében a számlát kérjük, őrizze meg.

Vitás kérdésben a vásárlónak joga van békéltető testülethez fordulni, mely a cégünk székhelye szirint illetékes.
Elérhetőségük:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253. Budapest, Pf.: 10.

Telefon: 488-2131

e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Hírlevél
A Hírlevél regisztráció menüpontban regisztrálhat hírleveleinkre. A Thuasne Hungary Kft. lehetővé teszi az ily módon regisztrált ügyfeleinek a céggel való kommunikáció megszüntetését. Ennek módja a következő: Önnek egy e-mailt kell küldenie a következő címre: medpont@med-pont.hu, amelyben feltünteti a regisztrációtól való elállási szándékát.
Felelősségvállalás
A Thuasne Hungary Kft. nem tartozik felelősséggel a www.med-pont.hu oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, a szolgáltatók által okozott információtovábbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért. Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.

Békéltető testülettel és Panaszkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás

Letöltés pdf formátumban

A békéltető testületek
alapvető intézményi és eljárási szabályairól a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezik.

A Békéltető Testület hatáskörébe tartozó ügyek

A békéltető testület hatáskörébe az áruk és szolgáltatások

  • minőségével, biztonságosságával,
  • és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával,
  • valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével

kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.

Ez azt jelenti, hogy amennyiben akár adás-vételi, akár vállalkozói szerződés alapján nyújtott szolgáltatás nem felel meg a jogszabályokban, illetve a szerződésben foglaltaknak a vevő, illetve a megrendelő a Békéltető Testülethez fordulhat. Fontos tehát, hogy a békéltetést csak a fogyasztó, mint magánszemély kezdeményezheti.

A Békéltető Testület hatáskörébe nem tartoznak bele azok az ügyek, amelyekre jogszabály más szerv hatáskörét állapítja meg.

A Békéltető Testület eljárása

Az eljárás megindítása

A Békéltető Testület a panaszbeadványokat a csatolt iratok alapján, valamint személyes meghallgatás, illetve kivételesen szakértői bizonyítás alapján dönti el.
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó, azaz a vevő illetve az adott szolgáltatást igénybe vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem a Testülethez.

Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:

a fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét, 
a panasszal érintett gazdálkodó szervezet nevét, székhelyét,
a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb). Ezeket a dokumentumokat csatolni kell a kérelemhez,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a vállalkozóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni,
az ügy eldöntésére irányuló kifejezett indítványt.

A fenti feltételek megléte esetén a kérelmet az a Békéltető Testület jogosult kivizsgálni, amelyik illetékességi területén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye található.

 Az eljárás lefolytatáshoz kapcsolódó tudnivalók

Ha a kérelem tartalmazza az eljárás megindításához szükséges adatokat, akkor a testület hatáskörének és illetékességének megállapítása esetén a Békéltető Testület elnöke a meghallgatási időpontot tűz ki a felek számára.

A kitűzött meghallgatás során a konkrét beadványokat főszabály szerint a Békéltető Testület tagjaiból választott 3 tagú tanács bírálja el. A tanács egy-egy tagját a panaszos illetve a vállalkozó jelöli ki. Erre a kijelölési kötelezettségre a meghallgatási időpontot kitűző levélben hívja fel a Békéltető Testület elnöke a felek figyelmét. Az eljáró tanács harmadik tagját a felek által kijelölt két tag választja ki. Lehetőség van természetesen a törvény adta keretek között egyedül eljáró tag kijelölésére is, ha az ügy megítélése lehetővé teszi.

Az elnök előzetesen kellő időben értesíti a meghallgatás kitűzött időpontjáról a feleket a kérelem másolatának egyidejű kézbesítése mellett. Az értesítésben a vállalkozást felszólítja, hogy az értesítés kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozzék a fogyasztó igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását, illetően. A vállalkozásnak nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, illetve csatolni azokat az okiratokat, amelyekre bizonyítékként hivatkozik. A vállalakozás válasziratának elmaradása a békéltető testület eljárásának lefolytatásának nem akadálya. Megjegyezzük, hogy amennyiben a vállalkozás nem tesz az ügy érdemére vonatkozó nyilatkozatot, és a kitűzött meghallgatáson sem jelenik meg akkor a rendelkezésre álló adatok alapján határoz, és békéltető testület közzéteheti a vállalkozás nevét, székhelyét és az eljárással érintett tevékenysége megjelölését!

A tanács az eljárás megindulását követő kilencven napon belül befejezi, indokolt esetben ez a határidő legfeljebb harminc nappal meghosszabbítható. 

A kitűzött meghallgatás során a konkrét beadványokat főszabály szerint a Békéltető Testület tagjaiból választott 3 tagú tanács bírálja el. A tanács egy-egy tagját a panaszos illetve a vállalkozó jelöli ki. Erre a kijelölési kötelezettségre a meghallgatási időpontot kitűző levélben hívja fel a Békéltető Testület elnöke a felek figyelmét. Az eljáró tanács harmadik tagját a felek által kijelölt két tag választja ki. Lehetőség van természetesen a törvény adta keretek között egyedül eljáró tag kijelölésére is, ha az ügy megítélése lehetővé teszi.

 

A békéltető testület határozatai

Ha a panasszal érintett gazdálkodó szervezet az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem fogadja el, vagy az eljárásban nem vesz részt, úgy az eljáró tanács a rendelkezésre álló dokumentumok és bizonyítékok mérlegelése alapján ajánló határozatot hozhat.

Vállalkozások együttműködési kötelezettsége:

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve köteles egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani a meghallgatáson. Egyéb esetekben az együttműködési kötelezettség a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Az együttműködési kötelezettséget megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhely szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

Panaszkezelés

A vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni

a) a székhelyéről,

b) a panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével,

c) a panaszkezelésnek az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint

d) a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás 17/B. § szerinti ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

(1a) A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés és az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.

(2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru, fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8) A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

Thuasne Etikai kódex
Webáruház működése Vásárlói jogok Vissza a főoldalra
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.