MED-PONT BLEU_178x71.jpg
GYÓGYÁSZATI SEGÉDESZKÖZÖK - Modern gyógyászati megoldások
A kosár tartalma: 1 termék, bruttó összeg: 5490 Ft
TERMÉKKATEGÓRIÁK
Telefonos ügyfélszolgálat
hívja-ügyfélszolgálatunkat.jpg
Partnereink
gyogytornasz_kereso.jpg
hollmoor.png


Pick Pack Pont átvétel


Fedezze fel a Pick Pack Pont világát és értékeit!

Tudta Ön, hogy a Pick Pack Pont szolgáltatás használatával nem csak időt és pénzt takarít meg, de a környezetet is óvja? Válassza a Pick Pack Pontot és élvezze a szolgáltatás előnyeit online vásárlásai során!

Szabadság a mindennapokban

Pick Pack Pont-oknak köszönhetően már nem kell várnia otthon, munkahelyén a csomagra, mivel most Ön dönti el hol és mikor veszi át interneten rendelt csomagját:

  • Tömegközlekedéssel utazik? – vegye át csomagját út közben
  • Akár éjjel-nappal és hétvégén is rendelkezésre állunk a töltőállomásokon
  • Ön dönti el a fizetési módot: bankkártya vagy készpénz
  • Az időnkből van a legkevesebb - így nincs várakozás és sorban állás
  • Nem csak kényelmes, hanem biztonságos is a csomagátvétel
  • A csomag akár 5+5 munkanapig vár Önre az átvételi ponton – akkor, ott és úgy veheti át rendelését, ahogyan Önnek a legkényelmesebb!

Kedvező ár

A Pick Pack Pont nem csak kényelmes, de egyben költséghatékony is. A több mint 700 pontból egy Önnek is biztosan útba esik!

Környezettudatosság

A csomagok gyűjtőjáratokon utaznak az átvételi pontokra, nincs szükség az utakat még zsúfoltabbá tevő extra járatok indítására. Éves szinten a szolgáltatás használatával 1275 tonna szén-dioxid kibocsátásától kíméljük meg környezetünket, levegőnket és vizeinket – ez annyi amennyit 25.000 db felnőtt fa szűr ki a levegőből egy év alatt!

Emberközpontúság

A Pick Pack Pont alkalmazottjai nap mint nap a rugalmasságra, kiszámíthatóságra és az emberközeliségre törekszenek. A Pick Pack Pont színvonalas átvevőpontjain kollegáink segítenek abban, hogy csomagját gyorsan, biztonságosan átvegye. Amennyiben bármilyen problémája adódna az átvett csomaggal kapcsolatosan, az árushely dolgozói és telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

Ügyfélszolgálat elérhetősége: 00 36 1 803 6300

E-mail: pickpackpont@sprinter.hu


Mikor válassza a Pick Pack Pont -ot?

  • Nem tud a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni
  • Nem rendelheti munkahelyére a csomagot
  • A futárral történő kézbesítés túl költséges
  • Szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni 

Válassza ki az Ön saját Pontját és vegye át Pick Pack a csomagját!

A Pick Pack Pont kényelmes, kedvező árú, megbízható személyes csomagátvételt biztosít az ország 240 városában több mint 700 Pick Pack Ponton. A minőségi, hosszan nyitva tartó átvevőpontokon Ön napi teendőihez igazodva, akár 5+5 munkanapig átveheti az online megvásárolt termékeket hálózatunk üzleteiben.

Országos Pick Pack Pont-hálózat

A RELAY üzletek közlekedési csomópontoknál, az INMEDIO, PLAYERSROOM, PlayMAX, SPORTFACTORY üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg a MOL, OMV és Avia, Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők, a COOP üzletek vidéken élő vásárlóink számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget.

Keresse meg az Önnek legkényelmesebb Pick Pack Pontot itt: http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont

Nálunk ilyen kényelmes a csomagátvétel:

  • Rendelje meg online a terméket és válassza ki a több mint 700 pont közül an Önnek leginkább megfelelőt
  • A webáruház üzenetet küld Önnek, amikor átadja a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére
  • A csomag útja nyomon követhető a webáruháztól kapott üzenetben található azonosító kód megadásával a www.pickpackpont.hu oldalon (csomagkereső)
  • Ha a csomagja megérkezett az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -ra:
    • E-mail és akár sms üzenetet küldünk a pontra érkezésről
    • A csomag az értesítést követő 5+5 munkanapon keresztül érhető el
    • Akár éjjel-nappal átvehető a csomag és a legtöbb helyen bankkártyát is elfogadunk
    • A nyitva tartást és a fizetési lehetőségeket az alábbi linken tekintheti meg: http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont

Pick Pack Pont-on történő átvétel díjszabása:

Csomag súlya és mérete

Szállítás díja

0-3 kg, 20*30*10 cm

700,- Ft

3-10 kg, 30*30*30 cm

700,- Ft

10-15 kg, 50*50*50 cm

830,- Ft

15-20 kg, 60*60*60 cm

830,- Ft


A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtassák ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát.

Amit mindenképpen tudnia kell a csomag átvételéhez!

Az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát.

A csomagod átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.

A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

Tudjon meg többet a Pick Pack Pont-ról Facebook oldalunkon!

https://hu-hu.facebook.com/PickPackPont

 

Személyes átvétel üzleteinkben

Fizetés készpénzzel, bankkártyával, egyes termékeknél egészségpénztári kártyával. Az üzleteinkben történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben az e-mail-es visszaigazolást követően. Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy melyik üzletben szeretné átvenni a terméket. 

Üzleteink

THUASNE MED-PONT ERZSÉBET KRT.: Budapest 1073, Erzsébet krt. 15. Telefon/fax: (1) 322-2356 
THUASNE MED-PONT ALLEE: Budapest 1117 Október 23. u. 8-10. Allee Bevásárló központ I. em., Humanic mellett. Telefon/fax: (1) 279-0830

Futárszolgálat - fizetés utánvéttel

A szállítás és utánvételi költség nettó 1500,- Ft az ország egész területére 15 kg-ig. 15 kg felett 2500,- Ft. A csomagot futárszolgálat szállítja. Cégünk minden esetben leegyezteti Önnel az átvétel napját. Az általunk kiállított számlán a szállítási és utánvételi költség már szerepel. Ezt az összeget kell átadni a futárnak.

 

Futárszolgálat - fizetés utalással

A szállítási költség nettó 1000,- Ft az ország egész területére 15 kg-ig. 15 kg felett 2000,- Ft. Az általunk kiállított előlegszámla másolatát e-mailben elküldjük. Az előlegszámlán a szállítási költség már szerepelni fog. A végösszeget át kell utalni a számlán megadott számlaszámra, hivatkozva a számla sorszámára. Az összeg beérkezése után egyeztetünk Önnel az átvétel napját illetően. A csomagot futárszolgálat szállítja. A futárnak ebben az esetben már nem kell fizetni. 

A fizetési mód kiválasztása után mód van megjegyzést fűzni a megrendeléshez (ide kerülhet a termék mérete, ha méretsorozatos, vagy a szállítással kapcsolatos egyéb fontos tudnivaló, kérés). A megrendelés lezárásaként kattintson alul a zöld „Megrendelés” gombra. 

FONTOS: ezek után kap egy e-mail a megadott e-mail címre, melyben egy hivatkozás (link) fog szerepelni. Ahhoz, hogy megrendelését aktiválja, erre a linkre rá kell kattintania. Ekkor küldi el a rendszer a megadott adatokkal a megrendelő e-mailt, Önnek pedig egy nyugtázó e-mailt postáz. A webáruház megrendelések feldolgozása és postázása munkanapokon történik, hétvégén és munkaszüneti napokon a feldolgozás szünetel (természetesen rendelését ekkor is leadhatja, de feldolgozásra leghamarabb a következő munkanapon délelőtt kerül). Kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e a visszaigazoló e-mail spam mappába!

 

Amit mindenképpen tudnia kell a kiszállítás során!

Kérjük, hogy kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni a csomagot, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot! Amennyiben bármely okból rendelésével nem egyezik meg a kapott termék, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba cégünkkel, az esetleges problémák elkerülése végett. (Telefon: 06-1-209-1143) Cégünk, a THUASNE HUNGARY Kft. minden kiszállított termék mellé számlát állít ki. Számla és -azon termékek esetében, amelyekre a gyártó által biztosított vagy kötelező jótállás vonatkozik- jótállási jegy hiányában sose vegye át az érkező csomagot. 


A futár munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagokat. Ha nem találja Önt a megadott címen, és nem tudja az Ön által megadott telefonszámon elérni, következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A kézbesíthetetlenség elkerülése végett kérjük, olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot. Sikertelen kétszeri kézbesítés után a csomagot cégünknek visszaszállítják.

 

Webáruház működése Vásárlói jogok Vissza a főoldalra
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.